11 maart 2017

uitwaaien in de A.W.D.

dacht ik van ze af te zijn ,komen ze al weer.


ou ja en dan denken ze zeker dat ik effe model gaat staan. 


zij lieten zich niet storen tenslotte is eten belangrijker. 


het zonnetje brak soms even door dan is het toch wel echt genieten. 


we werden natuurlijk wel heel goed in de gatren gehouden,gelijk hebben ze. 


de parkeerplaats was behoorlijk vol,maar daar was verder niets van te merken. 


hier is het goed toeven. 


leg ik lekker rustig te herkouwen, moeten ze zo nodig. 

jong grut liep er heel relaxt bij.

er heerste dan ook volkomen rust en dat was een verademing.

gewoon net doen alsof er niemand kijkt.


en als het zonnetje dan schijnt krijg je opeens hele mooie uitzichten. 

wat is de wereld toch raar verdeeld hij draait zijn nek haast in de rondte en ik met mijn dubbele
nekhernia hebt moeite om eeen foto te maken, maar deze paar uurtjes hebben we alvast in de pocket.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten