25 mei 2013

we zullen doorgaan....


je komt ze overal tegen ,maar ze zijn zo mooi op de foto. 


ja het is nog steeds het kralingsebos. 

en wij verbazen ons over de rust die er heerst,meestal is het toch wel wat drukker in een stadspark.

als ik niet kijkt dan zie je mij ook niet.


als een speer er van door. 

en ook ik maak mij uit de voeten. 


het leek vanmorgen haast een privè park. 

jammer dat er zoveel wind stond.


en zo drie maal het park rond,gaat er maar aanstaan,ik zie het graag. 


als fazant ben je blij dat het gras hier niet word gemaaid. 


en ik laat mij niet gek maken,want ik liep hier eerder. 

30 opmerkingen:

  1. Vackra fåglar och ett fint lugnt landskap!
    Underbart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie serie weer, de onderwerpen kwamen je ondanks of juist dankzij de wind blijkbaar weer aanwaaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is er veel te zien in dat stadspark. Je komt bijna ogen tekort ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een zeer rustige zaterdag voor die familie van eenden :)) De eerste foto is een wonder van kleuren. Prachtige plek.
    Heb een geweldig weekend.
    Een knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Bas.

    Mooi weer je foto's .
    Heerlijk zoveel moois te zien en vast te kunnen leggen.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze hebben zo'n mooie kleuren, ik word er altijd even stil van. Weer prachtige log.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. your photos made me smile. loved the ducks, ducklings and grebe and the peacefulness of the area!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Bas, prachtige foto's heb je gemaakt.
    Ik vind het een prachtig park, je kan je hier echt uitleven.
    Fijn weekend.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie serie Bas, verbaas met telkens over de plekjes.
    Zoals je ze in beeld brengt komt het me helemaal niet bekend voor.
    Heb een goed eekend. Gr Jan W

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful impressions from your walk. So beautiful. Now we have rainy days again. Best regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie serie Bas er was weer van alles tezien ;-))
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie serie. Ik ben in die buurt geboren, maar ik ken het Kralingse Bos helemaal niet. Mooie kennismaking zo ;-)

    Groeten uit Sneek!
    DzjieDzjee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So many different ducks and other birds, you are so lucky to have so much variety in one place!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie Eenden Bas
    Hier zie je meer die huis en tuin Eenden
    Fijne dag
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een heerlijke wandeling moet dat geweest zijn, Bas. Fijn blog. Ja, het waait hier ook hard. Bovendien was het nog koud ook in de polder. Maar: "we zullen doorgaan...." Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo'n omgeving vlakbij is toch wel heel prettig. De nijlganzen springen er deze keer uit.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Cobie en Bas
    Leuke serie, vooral de nijlgans is prachtig, jammer dat ze zo schuw zijn.
    Groeten Bets

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dag Bas, wat leuk dat je zulke aardige commentaren op mijn blog achterlaat. Ik ben blij dat je zulke mooie foto's van de eenden laat ziet, want hier kom ik ze echt niet tegen. Meer roofvogels, de hop en andere vreemde vogels. Prachtig inderdaad dat Kralingse bos. Je zou niet zeggen dat onder de rook van Rotterdam alles zo prachtig groeit en bloeit. Groeten van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer een heel mooi blog Bas. Die Nijlganzen zijn ook mooi. Niet geliefd maar wel heel mooi qua kleur. Dat die kleine eendjes er als een speer vandoor gaan kan ik dan ook best begrijpen :-) En dan je commentaar bij die 2 jogsters :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A number of other interesting with many beautiful images. thanks for your comments on my photos ..! regards

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Werkelijk heerlijke natuurlijke foto's, Bas!
    Mooi gebied ook trouwens... heel mooi.
    Lieve groetjes Anna ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  22. da's daar niet alleen het aards paradijs voor eendjes en fazanten, bas, maar ook voor jou! :-))

    en dankzij dit blog kunnen wij vanop afstand meegenieten daarvan! ;-))

    dankjewel daarvoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ja hoor , liefst wel blijven doorgaan, het is hier steeds weer genieten bij jou

    BeantwoordenVerwijderen
  24. een stadspark is zalig rustig op een weekdag en zeker in de voormiddag
    dat is dan echt genieten, het park alleen voor de dieren en jezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een mooie serie heb je gemaakt van het Kralingse bos. Leuk die afwisseling van foto's van de vogels en opnames van de omgeving.
    Een prachtige plek lijkt me om daar lekker rond te sjouwen en te fotograferen.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een mooie serie heb je gemaakt van het Kralingse bos. Leuk die afwisseling van foto's van de vogels en opnames van de omgeving.
    Een prachtige plek lijkt me om daar lekker rond te sjouwen en te fotograferen.
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  27. These are beautiful lands! And a pheasant!

    BeantwoordenVerwijderen