11 mei 2017

een heerlijke dag het ontvangstcommitee stond al klaar.

Het ontvangstcommitee stond al klaar. 

de controleur deed heel rielekst zijn werk. 




de beveiliging stond wel paraat. 


maar als je aan het eten ben dan za het je allemaal worst wezen. 


de temparaturen stijgen dus neem je alvast voorzorgs maatregelen. 


de show must go- on. 


had jij wat te zeggen???? 


dan kan je min............. 


nou heb je hoogvliegers en laagvliegers maar ook daar is nog veel verschil in. 


even werkoverleg. 


ach vlieg op. 


zij hebben het druk met muntjes zoeken maar aangezien het economisch er hier ook niet op
vooruit gaat zijn wij nog wel even bezig.


had jij ook nog wat te zeggen,zeg het dan in mijn gezicht. dan kom ik je zo opzoeken. 


van een afstandje durven jullie wel he. 


wat een zwartkijkers hier zeg. 


als het nodig is kom ik wel even helpen hoor. 


nou dat hoef niet hoor we hebben geen kind aan dit zootje ongeregeld. 

mij kijken ze met dr nek niet aan.


ja dat viel mij ook al op. 


ja ik wil geen kapsjones hebben maar je moet toch wel een beetje van komaf zijn natuurlijk. 


ja laat ik dan jullie maar bedanken voor al het geduld en trek je niets aan van wat ze
 allemaal zeggen,ze weten gewoon niet beter maar daar kunnen ze niets aan doen . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten